12 augustus - Las Vegas

13 augustus 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

We worden wakker met de melding van (o)ma dat AZ 2 0 voorstaat, kijk dat is lekker wakker worden.. We luisteren verder tijdens het ontbijt naar RTVNH, zo zijn we er toch een beetje bij...

Dan gaan we naar de Las Vegas premium outlets. We kopen er een nieuwe koffer omdat er een tijdens deze vakantie een is gesneuveld, nog wat kleding en een leren laptop rugtas voor Erik voor het werk. Het is hier wel weer duurder dan in Park City dus goed dat we daar het meeste hebben ingeslagen, we zijn tevreden..

In de middag weer lekker aan het zwembad en in de avond Vegas in. Lisa heeft een restaurant uitgekozen, The Cheese Cake Factory, in Caesars Palace. Wat een prachtig en immens groot hotel is dat. Ik loop per ongeluk zo langs de bewaking de Seven Stars Members Lounge in. Ik heb het pas door als ik de rest mis en er weer uitloop, wat een gemiste kans.

Het lijkt best rustig bij het restaurant, maar schijn bedriegt. We krijgen een pieper mee en een wachttijd van circa 45 minuten. Dan pas zie ik iedereen zitten met ook zulke piepers op de rand van een fontein. Maar we vermaken ons wel in het Caesars. Lisa en ik gaan even wat winkels in. Lisa koopt een geurkaas bij Bath and Body en een cadeautje bij Abercrombie & Fitch.

De mannen gaan de goktafels nader bekijken, je wilt niet weten hoeveel goktafels en -kasten er hier alleen in dit hotel al staan... Niels kan niet wachten, maar helaas mogen we met Lisa er alleen langslopen en niet stilstaan, laat staan gokken. Morgen gaan we dan ook splitsen, dan mogen de mannen gokken. Je bent tenslotte niet voor niets net 21 geworden..

We eten midden in de hal van Caesars Palace en gaan dan daarna echt de fonteinen bekijken. Op de muziek van Michael Jackson genieten we hiervan. Al bij al kijken we onze ogen uit, wat een bizarre stad is dit.....